2010. január 7., csütörtök


A Postás ugyan nem csöngetett kétszer ( már csak azért sem mert lassan 2 éve nincs kapucsengőnk), de szerencsésen felfedezte a postaládát és pakkot hozott!! Juppiiii!
Ojnitól  kaptam meglepetést, nagyon örülök és végre én is magaménak tudhatom néhány gyönyörű alkotását,vagyis csak közvetve mert Katica művésznő egy szempillantás alatt kisajátította a tavaszváró madarat majd a két pörgetős kiskönyvet! Az üdvözlőlapokat jól eldugtam...enyimééé

A Szerencsefarkincás jókívánságokkal Kriszti lepett meg!

Édes kis karácsonyi Mankát pedig Mónitól kaptam.

Köszönöm lányok a meglepetéseket, és jó alkotást kívánok az új esztendőre!

5 megjegyzés:

KisMesterek írta...

Kár, hogy az ötvösök között nem dívik egy ilyen küldözgetős évköszöntés:-(

krisztina maros írta...

milyen cuki az a kiskonyha!! jó helye lesz a kismadárnak :)

Mónika írta...

igen, cuki!!
de mekkora?

Vacskamati írta...

:) Ilyenkor én is sajnálom, hogy nem vagyok grafikus, szépeket kaptál..

De.. de ... én arra a cseresznyére lennék kíváncsi nagyon.. :D

phiri írta...

Móni: 29x29x45 cm :-) a tűzhely, lemértem...csak Neked!! :-))

Vacskamati : Köszi! A cserkó 2 db filcgolyó, vékonyka szalagszár és szintén filc levélke. Én filcből gyáttottam minden zöldséget-gyümölcsöt mert azt nem kell kifordítani se beszegni. A picid egykorú lehet az én Borimmal (másfél), a mézestészta evés nálunk is megvolt :-)