2010. január 25., hétfő

Kuku


Kukucs....tegnap lett volna a beadása a Lénával közös munkánknak...de az utolsó pillanatban meghosszabbították a leadást...jó egy hónappal.
Akkorát sóhajtottam, hogy orkán kerekedett belőle...tudom nem fair azokkal akik már leadták ( én is arra törekedtem, hogy tegnap éjfélig kész legyek), de annyira nem vagyok elégedett a tipográfiával, hogy élek a lehetőséggel és dolgozok még rajta egy kicsit....
Közben már a "rajzzal" sem vagyok nagyon kibékülve...nem az lett amit a fejemben látok.
Persze, tudom ne szívjam a technokol gőzét és akkor nem lesznek ilyen problémáim...éppen ezért használok stiftet :-)

5 megjegyzés:

krisztina maros írta...

:)) ez ismerős, csak abbahagyni lehet... jópofa a kukkolda!

Stel.la írta...

I love this image,Phiri!

Vacskamati írta...

:)) Ha túl sokat foglalkozol valamivel, már képtelen leszel objektíven megítélni.. Az eddig látottakból ítélve, biztosan gyönyörű lesz!

phiri írta...

Köszi! Thanks!
Igen most egy kicsit pihentetem, aztán majd meglátom..

KisMesterek írta...

Szia! Meginvitáltalak a könyves kérdések megválaszolására... csak ha van kedved.